Geen ledenvergadering bij Historische Kring Eemnes.

Ledenvergadering Historische Kring Eemnes is dit keer schriftelijk

Algemeen

EEMNES - De Algemene Ledenvergadering op donderdag 5 november gaat niet door. Door de toenemende besmettingen en de aangescherpte maatregelen met betrekking tot corona heeft Historische Kring Eemnes moeten besluiten de vergadering in het Huis van Eemnes te laten vervallen.

“Om het toch formeel en administratief correct en netjes te kunnen afsluiten, hebben we er voor gekozen om schriftelijk te vergaderen”. vertelt Jan de Bruijn, secretaris HKE.

“Dat betekent dat wij de (aangepaste) agenda met stukken u digitaal toesturen. U hoeft dan niet op de website te zoeken en u kunt ze zo simpel raadplegen. Heeft u daarover vragen of opmerkingen, dan kunt u deze per mail of brief insturen aan de secretaris. Wel graag voor dinsdag 3 november. Bij géén reactie gaan we uit van uw akkoord met de stukken.”

“Heeft u vragen/opmerkingen? Dan zullen wij uiterlijk 5 november -eveneens schriftelijk- reageren. Met inachtneming van de opmerkingen en eventuele aanpassing van stukken zullen wij deze vervolgens afdoen. Bij wijzigingen zullen wij die vanzelfsprekend met u delen via de mail of via ons verenigingsblad. Graag rekenen wij op uw medewerking en wensen u verder veel sterkte met situatie!”

Uit de krant