Digitaal klantportaal Jeugd en Gezin is altijd open voor ouders | Laarder Courant
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5221863&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=LaarderCourant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=125,126" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Wethouder Gerard Knoop (Blaricum) is blij met het digitaal klantportaal.
Wethouder Gerard Knoop (Blaricum) is blij met het digitaal klantportaal. (Foto: Regio GenV)

Digitaal klantportaal Jeugd en Gezin is altijd open voor ouders

  Zorg

REGIO - Checken welke vaccinaties je kind heeft gehad? Nog eens kijken naar de groeicurve? Of eenvoudig online een afspraak maken of verzetten? Dankzij het nieuwe digitale klantportaal van Jeugd en Gezin Gooi en Vechtstreek kunnen ouders dit doen op het moment dat het hen uitkomt.

"We merkten dat we onze bereikbaarheid verder moesten verbeteren", zegt Joek Boomsma. Zij is namens Jeugd en Gezin nauw bij het klantportaal betrokken. "Met onze nieuwe persoonlijke online-omgeving komen we aan de wensen van veel ouders tegemoet."

"Wij krijgen jaarlijks 15.000 telefoontjes voor het maken of verzetten van afspraken", zegt Boomsma, manager Jeugd en Gezin bij Regio Gooi en Vechtstreek. "Vanzelfsprekend beantwoorden we de vragen van de bellers graag, maar veel ouders vinden het handiger als ze het zelf kunnen regelen. Nu hebben ze die mogelijkheid als ze met hun DigiD inloggen op ons nieuwe klantportaal. Dat kan rechtstreeks op MijnJeugdenGezin.nl via onze website jggv.nl."

Lees verder in de digitale editie


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5221863&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=LaarderCourant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=125,126" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13371750&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=LaarderCourant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=125,126" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>